مالکان مغازه ها با پویش بخشش اجاره،کمک حال مستاجران متضرر در بازار باشند

رئیس اتاق اصناف اسدآباد گفت:این تشکل هرزمان که لازم بوده در بحث کرونا همه گونه همکاری در اجرای مصوبات را داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،موسی الرضاغفاریان, رئیس اتاق اصناف اسدآباد با بیان اینکه همه عوامل ابتلا به کرونا در بازار نیست و سرنخ شیوع را باید در محافل پرتجمع شادی و سوگ جستجو کرد بیان کرد:ما همه نوع همکاری با ستادکرونا داشته ایم اما آیا متقابلا در دریافت عوارض،مالیات و ... تعطیلی و ضرر بازاریان دیده شده است؟

او با اشاره به اینکه اصناف این بار هم به مصوبات احترام گذاشته است تصریح کرد: انتظار میرود همانطور که مردم به ماندن در خانه تشویق و ترغیب می شوند اسباب ارتزاق آحاد جامعه نیز فراهم شود.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد ادامه داد:متاسفانه عروسی ها و مجالس ختم در شهر ما به وفور برپا شد و ضرر آن را هم اکنون باید اصناف متحمل شوند.

موسی الرضاغفاریان ضمن ابراز امیدواری برای ریشه کن شدن کرونا گفت:اصناف اسدآباد به مانند همیشه از دو روز پیش محدودیت‌های اعلامی را آغاز کرده اند و امیدواریم تا پیش از ماه مبارک رمضان اوضاع به حالت عادی بازگردد.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:اگر پای درد دل بازاریان بنشینیم حرف های زیادی برای گفتن دارند که قابل تأمل است.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد ضمن اشاره به اینکه از مالکان محترم و شریف دیارسیدجمال انتظار میرود در بحث بخشش کرایه پیشقدم شوند عنوان کرد:امروز زمانی است که باید دست هم را بگیریم چرا که همه در یک کشتی قرار داریم و برآیند ضرر یا سود اتفاقات شامل حال همه می شود. 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
کمک به همدیگر در این شرایط کرونایی خیلی ارزشمنده .