جلوی فرار آب در خراسان جنوبی گرفته می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: امسال برنامه اصلاح و بازسازی شبکه‌های آب در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

امامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به منظور اصلاح و بازسازی شبکه‌های آب و فاضلاب در استان، برنامه بهسازی این شبکه‌ها با قرارداد سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی، امسال انجام می‌شود.

او افزود: هدر رفت آب در خراسان جنوبی، ۱۰ درصد از میانگین کشوری بالاتر است و به این دلیل نیازمند بهسازی شبکه‌ها هستیم که در تمام ۱۱ شهرستان استان انجام خواهد شد.

امامی با اشاره به افتتاح بخش مایع پساب فاضلاب شهرستان بیرجند در خرداد ماه امسال، اظهار کرد: به دلیل مشکلات موجود در تأمین تجهیزات، افتتاح این قسمت از تصفیه خانه در اسفند ماه پارسال لغو شد و به خرداد ماه امسال موکول شد.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال، اتصال شمال شهر بیرجند به شبکه فاضلاب شهری انجام می‌شود، تصریح کرد: بخشی از اقدامات این امر انجام شده است.

او بیان کرد: با همکاری شهرداری بیرجند، امسال نصب و اتصال انشعابات فاضلاب برای شمال شهر بیرجند انجام می‌شود و با اتصال منازل، مشکلات دفع فاضلاب در شمال شهر رفع خواهد شد.

امامی با اشاره به اینکه تا هفته دولت امسال ۲۰ روستای استان آبرسانی پایدار می‌شوند، گفت: ۳۰ روستای دیگر استان نیز تا قبل از پیک تابستانه آبرسانی خواهند شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار