فرمانده انتظامی قروه گفت: سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو پس از دستگیری به ۷ فقره سرقت در قروه اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، میثم گوهری‌آرانی فرمانده انتظامی قروه اظهار داشت: روز‌های اخیر در پی اعلام گزارش‌هایی مبنی بر سرقت محتویات خودرو، موضوع در قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت پلیس این شهرستان مطرح و تیمی از ماموران کلانتری۱۲ بررسی آیت پرونده را آغاز کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در مراحل تحقیقات میدانی، سرنخ‌هایی از یک سارق سابقه‌دار به دست آمد و سرانجام ماموران کلانتری۱۲ موفق شدند، سارق را شناسایی و در عملیاتی او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

او خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس با مشاهده شواهد و مستندات قانونی، در نهایت به ۶ فقره سرقت محتویات خودرو و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کرد و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه با اشاره به اینکه توصیه‌های پلیس در پیشگیری از سرقت تاثیر بسزائی دارد افزود: شهروندان با رعایت نکات ایمنی در حفظ ونگهداری اموال خود دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه و پلیس را در انجام خدمات و وظایف خود یاری رسانند.

گوهری‌آرانی با اعلام هشدار‌هایی به مردم گفت: ضرورت دارد مالکان انواع خودرو در مکان‌های خلوت و پرت پارک نکنند، به همراه داشتن مدارک و اسناد خودرو، پس از پارک وسیله نقلیه از بالابودن شیشه‌ها، قفل بودن درب‌ها و فرمان آن مطمئن شوند همچنین اتومبیل خود را به سیستم دزدگیر، قفل پدال و فرمان و سوییچ مخفی مجهز نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح الله زرین
۱۷:۳۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
سلام فکر کنم سرقت اخبار دیگران و انتشار آون به اسم خودتون راحت تر از تولید محتوا است.

بارها گفتم این کار شما اصلا درست نیست سرکار علیمرادی