صادرات ۱۱۵ میلیون دلاری صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از صادرات حدود ۱۱۵ میلیون دلاری صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: حدود ۱۱۵ میلیون دلار ارزش کالا‌های صادراتی صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال گذشته بود که ازگمرک استان  ترخیص شده است.

او افزود: در این مدت واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان موفق به صادرات بیش از ۹۶ هزار و ۹۷۰ تن محصولات خود به کشور‌های هدف شد.

آل بویه ابراز کرد: ۱۷ واحد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان این حجم کالا‌های مختلف را از گمرک این استان صادر کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: مواد شوینده، سیم و کابل، ظروف یکبار مصرف، ایزوگام، کاشی و لوله پلی‌اتیلن از جمله کالا‌های صادراتی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان در سال جهش تولید بوده است.

حسن آل بویه ادامه داد: علی رغم وجود مشکلات در زمینه صادرات برای تولیدکنندگان استان، تحقق این میزان صادرات قابل توجه بود که امید می‌رود در سال جاری موانع بخش صادرات برطرف شود.

انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.