گریزمن گلزن ال‌کلاسیکو، تنها به خاطر تولد فرزندش

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا به گلزنی در مسابقه ال‌کلاسیکوی امشب امیدوار است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا که به تازگی برای بار سوم پدر شده، امیدوار است بتواند در مسابقه حساس کاتالان‌ها مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی فوتبال جهان عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و برای بار سوم و دقیقا بعد از به دنیا آمدن فرزندش گلزنی کند.

این ستاره ۳۰ ساله در سال‌های پیش و درست در اولین بازی خود بعد از به دنیا آمدن فرزندانش موفق به گلزنی شده و در آن مسابقات عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

گریزمن در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ زمانی که در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید مشغول به فعالیت بود، در اولین بازی بعد از به دنیا آمدن فرزندان اول و دوم خود مقابل اسپانیول در سال ۲۰۱۶ و سلتاویگو در سال ۲۰۱۹ موفق به گلزنی شده و اکنون نیز امیدوار است بتواند بعد از به دنیا آمدن فرزند سوم خود و این بار مقابل رئال مادرید موفق به گلزنی شود و بتواند برای تیم خود عملکرد خوبی در این بازی حساس داشته باشد.

او از زمان حضور در بارسلونا در امر گلزنی مقابل رئال مادرید در ال‌کلاسیکو ناموفق بوده و حالا امیدوار است که در بازی امشب بتواند به این رکورد منفی پایان دهد.

گریزمن تا این جای فصل در رقابت‌های لالیگا ۸ گل به ثمر رسانده است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار