فرمانده انتظامی شهرستان سیروان خبر داد؛

برخورد پلیس با تردد خودرو‌ها در آرامستان‌ها و پارک‌های جنگی

گندمی از برخورد پلیس با تردد خودرو‌ها در آرامستان‌ها و پارک‌های جنگی خبر داد و گفت: ورودی کلیه آرامستان‌های شهرستان و تمامی پارک‌های جنگی و تفرجگاه‌ها مسدود شده است.

سرهنگ هادی گندمی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در خصوص اقدامات پلیس در خصوص اجرای طرح محدودیت‌های تردد در راستای مقابله با کرونا اظهار داشت: برابر تدابیر و تمهیدات ستاد مقابله با کرونا ورود خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی به شهر‌ها و مناطق نارنجی و قرمز ممنوع است.

او افزود: با اعمال طرح محدودیت‌های تردد، تصمیم بر این شد، کسانی که به این مسئله بی‌توجه باشند، همکاران موظفند به اعمال قانون هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان ادامه داد : کلیه مشاغل که با رنگ بندی در شهر‌ها می‌بایست تعطیل شود توسط اداره اماکن پلیس اطلاعات و تیم تلفیقی با سایر نهاد‌های مرتبط تعطیل خواهند شد، ضمن اینکه ورودی تمامی تفرجگاه ها، پارک‌ها و آرامستان‌ها ... نیز مسدود شده است.

سرهنگ گندمی اضافه کرد : بخش عمده‌ای از مردم به طور کامل موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند، تنها تعداد کمی از مردم همراه و همسو نیستند که برابر مقرارت با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.