هشدار فایزر به رژیم صهیونیستی: یا پول واکسن را بدهید و یا ته صف بایستید!

تأخیر مقامات رژیم صهیونیستی در پرداخت پول واکسن کرونا، صدای شرکت آمریکایی فایزر را درآورد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه تایمز اسرائیل، تأخیر مقامات رژیم صهیونیستی در پرداخت پول واکسن کرونا سبب شده تا خشم مسئولان شرکت فایزر برانگیخته شود و آن‌ها را به تهدید این رژیم در تحویل ندادن محموله‌های واکسن کرونا وادارد.

نشریه تایمز اسرائیل در خبری با تیتر «فایزر اسرائیل را تهدید کرد: یا پول خود را پرداخت کنید و یا به ته صف واکسن بروید» نوشت: اختلافات میان نتانیاهو و بنی گانتز سبب شده تا موافقت کابینه این رژیم برای خرید واکسن بیشتر به تأخیر بیافتد؛ مسأله‌ای که سبب خشم مسئولان شرکت آمریکایی فایزر شده و طبق گزارشها، آن‌ها خطاب به اسرائیل گفته اند: ما خیر و نیکوکار نیستیم.

هشدار فایزر به رژیم صهیونیستی: یا پول واکسن را بدهید و یا ته صف بایستید!

نشریه تایمز اسرائیل به نقل از کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد شرکت فایزر تهدید کرده است تا ارسال محموله‌های بیشتر واکسن کرونا به رژیم صهیونیستی را به تأخیر خواهد انداخت و هشدار داده در صورتی که پول واکسن‌ها را پرداخت نکنند، ممکن است این رژیم مجبور شود به ته صف برای دریافت واکسن برود.

بر اساس گزارش نشریه تایمز، شرکت فایزر به خبرگزاری رویترز گفته است این شرکت هم اکنون در حال کار با اسرائیل است تا توافق خود با این رژیم را به روز رسانی کند تا از این طریق واکسن‌های بیشتری به آن‌ها برساند؛ اما در حالی که این همکاری در حال ادامه است، ممکن است محموله‌ها اصلاح شوند.

با این حال بر اساس این گزارش گفته شده تأخیر در پرداخت پول واکسن‌ها هشدار شدید شرکت فایزر را به همراه داشته است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارش روز گذشته خود اعلام کرد این کمپانی آمریکایی این هفته هشدار داده در صورتی که پرداخت‌ها انجام نشود، دوز‌های واکسن ممکن است به جای دیگری بارگیری شوند. همچنین یکی از مقامات فایزر به وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گفته: ما خیر و نیکوکار نیستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
آنهای که پارتی دارند نه صف واکسن میروند و نه پول کامل وسالم میدهند و نه صف مرغ !!! تا دنیا بوده و اجتماع و حاکمیت انسانی بوده تبعیض بوده ، ظلم بوده ، اما تروریست بین المللی و قانونی؟ !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
خدايا چرا انقدر تبعيض. اونوقت ما روزي فقط ٧٠ مرگ در تهران داريم...
واكسن برسون خداياااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
خدا یا ، چرا تبیض ؟ کشور هست روزی 700 تا کشته میدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
نورچشمیشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
برن تو صف مرغ....
آخرین اخبار