مراجعه خانوادگی بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: بیشتر مبتلایان به  بیماری کرونا ویروس به صورت خانوادگی مراجعه می‌کنند.

یحیی میثم سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: بیشتر مبتلایان به  بیماری کرونا ویروس به صورت خانوادگی مراجعه می‌کنند و ورودی بیماران روزانه از ترخیص‌ها بیشتر شده است.

او در ادامه بیان داشت: با این روند افزایشی شیوع کرونا ویروس و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم به زودی ظرفیت بیمارستان تکمیل خواهد شد.

میثم ادامه داد: بیماران چند روز اخیر نیاز به مدت بستری بیشتری دارند به همین دلیل ۴ بخش بیمارستان اندیمشک به کرونا اختصاص داده شده است و از شهروندان در خواست می‌شود تا با کاهش ازدحام جمعیت با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مسئولان را در پیمودن این روز‌های تلخ نیز یاری کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک تصریح کرد: درصد استفاده از ماسک مناسب است در حال حاضر عدم توجه به فاصله گذاری این شرایط را ایجاد کرده است.

این مقام مسئول گفت: ماسک به تنهایی نمی‌تواند از ابتلا نشدن به کرونا جلوگیری کند و شهروندان باید فاصله مناسب۲متری، شست‌وشوی مناسب دست ها، شرکت نکردن در دورهمی‌ها و مراسم‌های را در این روز‌های حساس بیشتر از قبل رعایت کنند تا بتوانیم از پیک سوم کرونا به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۳:۴۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
ممنون از دکتر میثم عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
فرماندار کجاست همه جا بازه