آمادگی لرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی‌حاشیه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در استان مهیا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،محمود ثمینی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان  در جلسه ستاد انتخابات استان با حضور فرمانداران، بخشداران و سایر اعضای ستاد به صورت ویدیوکنفرانس اظهار کرد: در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان لرستان کمترین حاشیه را داشت و اکنون نیز تلاش می‌شود برگزار کنیم.

او افزود: باید تلاش کنیم این اتفاق بار دیگر و در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا تکرار شود و با حفظ شرایط و بهبود عملکرد بتوانیم زمینه برگزاری انتخابات پیش رو را به خوبی فراهم کنیم.

ثمینی تصریح کرد: با توجه به قرارگرفتن در روز‌های پایانی ثبت نام داوطلبان انتخابات روستاها، فرمانداران و بخشداران در مدت باقیمانده نسبت به فراهم سازی شرایط برای سهولت ثبت نام کاندیدا‌ها اقدام کنند.

ثمینی تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که تمامی داوطلبان بتوانند فرآیند ثبت نام را با موفقیت انجام دهند و از این حیث هیچ روستایی در سطح استان بدون شورا نماند.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار