همزمان با ماه مبارک رمضان؛

اجرای طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: طرح جمع‌خوانی قرآن کریم همزمان باماه مبارک رمضان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا حاجی زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت : طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان با جمعیت بسیار کم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار و برنامه ضبط شده آن از صداوسیمای مرکز همدان پخش خواهد شد.

او افزود : در این طرح ضیافت الهی که از روز ۲۵ فروردین آغاز و تا روز ۲۴ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت روزانه بخشی از قرآن در یک برهه زمانی کوتاه تلاوت خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: با توجه به قرمز شدن وضعیت همدان از منظر شیوع کرونا، بقاع متبرکه تعطیل هستند و تنها صحن باز برخی امامزادگان همچون امامزاده عبدالله(ع) همدان، شاهزاده حسین(ع)، امامزاده یحیی(ع) و همچنین امامزاده عبدالله(ع) ملایر به‌صورت محدود باز هستند که برگزاری مراسم تجمعی در این بقاع متبرکه ممنوع است.

حاجی زین‌العابدینی اضافه کرد: برنامه ترتیل‌خوانی و جزءخوانی قرآن نیز به‌صورت ضبط شده از سال‌های قبل از طریق صداوسیما مرکز همدان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.