شلیک پسر به پدر در ملایر

دادستان عمومی و انقلاب ملایر گفت: در یک مراسم عروسی در ملایر، پسری در حین آماده کردن اسلحه برای شلیک هوایی، پدر خود را به ضرب گلوله به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسلک سلگی، دادستان عمومی و انقلاب ملایر گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محله‌های ملایر، ماموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

او افزود: گزارش ماموران انتظامی حاکی از آن است که مقتول در مراسم عروسی، توسط پسرش که قصد مسلح کردن اسلحه شکاری خود را داشته، مورد اصابت قرار می‌گیرد و تا رسیدن به بیمارستان فوت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر بیان کرد: این پرونده در مراحل اولیه و در حال بررسی است و هنوز توسط کارشناسان در حال تکمیل است.

سلگی با بیان اینکه نظر‌های کارشناسان و بررسی‌های تکمیلی در چند روز آینده کامل می‌شود ادامه داد: طبق نظرات اولیه ضارب قصد آماده کردن اسلحه شکاری خود را داشته که شلیک رخ می‌دهد و پدر ۶۷ ساله خود را به ضرب گلوله می‌کشد.

او خواستار رعایت قانون از سوی مردم به ویژه در مراسم‌ عروسی شد و گفت: بدون شک در این حادثه قانون اعمال نشده است و چنانچه مردم قانون را رعایت کنند، هیچ‌گاه دچار مشکل نخواهند شد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.