«منک» و «انگاشته» برگزیدگان انجمن کارگردان‌های هنری

فیلم سینمایی «منک» ساخته دیوید فینچر و «انگاشته» کریستوفر نولان، جوایز اصلی انجمن کارگردان‌های هنری را دریافت کردند.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، «منک» ساخته دیوید فینچر و «انگاشته» کریستوفر نولان در میان برندگان شنبه شب جوایز انجمن کارگردان‌های هنری قرار گرفتند. هر دوی این فیلم‌ها در بخش بهترین طراحی صحنه آکادمی اسکار نامزد شده اند.

این رویداد که به صورت ترکیبی برگزار شد، در ۱۱ شاخه از بخش‌های تلویزیونی، فیلم، موزیک ویدیو‌ها و تبلیغات جایزه اهدا می‌کند. دیگر برندگان بزرگ این رویداد «۵ هم خون» و انیمیشن «روح» بودند.

در بخش تلویزیونی، سریال‌های «ماندالوریان: قسمت سیزدهم»، «گامبی وزیر» و «در سایه‌ها چه می‌کنیم:رستاخیز» از آثار برگزیده بودند. در ادامه عنوان اصلی که فیلم‌ها دریافت کرده اند را بخوانید.

جایزه بهترین فیلم تاریخی به «منک» رسید و فیلم «انگاشته» هم جایزه فیلم فانتزی را دریافت کرد. جایزه بخش بهترین فیلم بلند معاصر به «۵ هم خون» و بهترین انیمیشن هم به «روح» رسید. «ماندالوریان» هم در بخش سریال‌های یک ساعته موفق عمل کرد. «گامبی وزیر» در شاخه فیلم تلویزیونی یا سریال کوتاه موفق بود.

گفتنی است در این رویداد که بیست و پنجمین دوره اش را پشت سر گذاشت، جوایزی نیز به صورت افتخاری و دستاورد‌های طول عمری اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار