شهرستان‌های فردوس و طبس به دستگاه ام آر آی مجهز می‌شوند

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شهرستان‌های فردوس و طبس در اولویت تأمین دستگاه ام آر آی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جان بابایی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان فردوس گفت: اولین دستگاه سی تی اسکن که وارد استان شود به شهرستان بشرویه و دومین دستگاه، به شهرستان فردوس تخصیص داده می‌شود.

او در این بازدید که نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی هم حضور داشت، افزود: با وجود مبارزه با کرونا در یک سال اخیر و کمبود منابع مالی، اقدامات خوبی برای توسعه و تجهیز بیمارستان‌های استان انجام شده است.

دهقانی بیان کرد: در صورت تأمین سوخت، اورژانس هوایی در شهرستان فردوس مستقر خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت در این بازدید که فرماندار، امام جمعه و رئیس شورای اسلامی شهر فردوس هم حضور داشتند، از بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت رسول (ص) فردوس بازدید کرد.


بیشتر بخوانید


تأمین پزشکان متخصص، دستگاه سی تی اسکن، ام آر آی، اورژانس هوایی و ارتقای دانشکده پیراپزشکی به دانشکده علوم پزشکی از طرف مسئولان شهرستان و نماینده مردم در مجلس مطرح و دستورات لازم برای بررسی و مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیشب از بیمارستان بشرویه هم بازدید کرد و گفت: در آینده نزدیک اولین دستگاه سی تی اسکن که وارد خراسان جنوبی شود را به بشرویه اختصاص خواهیم داد.

او برای تأمین تجهیزات اورژانس بیمارستان نیز قول مساعد داد و افزود: بررسی لازم برای اجرای مجدد طرح محرومیت ویژه در شهرستان بشرویه انجام می‌شود.

جان بابایی از اجرای طرحی برای تکمیل مراکز درمانی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد خبر داد و اظهار کرد: بیمارستان جدید بشرویه نیز در همین طرح قرار گرفته است و مابقی اعتبار آن برای تکمیل تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
چه خوب