شناسایی ۱۶۰ واحد تولیدی فعال با کمتر از ۳۰ درصد ظرفیت در همدان

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از شناسایی ۱۶۰ واحد تولیدی فعال با کمتر از ۳۰ درصد ظرفیت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید بهزادی شریف، معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده واحد‌های تولیدی راکد و نیمه راکد شناسایی شوند، گفت: در سال گذشته ۵۶ واحد تولیدی راکد و نیمه راکد استان همدان احیاء شد.

او با بیان اینکه سیاست سازمان صمت احیای واحد‌های غیرفعال در استان بوده است، افزود: در سال ۹۸، ۱۲۰ واحد صنعتی غیرفعال در استان همدان وجود داشت که مشکلات این واحد‌ها بررسی شده و با سه روش احیاء می‌شوند به‌طوریکه در ۱۱ ماهه سال گذشته ۴۵ واحد غیرفعال استان به چرخه تولید بازگشتند.

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به فعالیت دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سازمان صمت، افزود: واحد‌های تولیدی مشکل دار می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه دائمی ستاد تسهیل استان مشکلات خود را مطرح کرده تا بعد از بررسی در کمیته کارشناسی، در ستاد تسهیل استان بررسی شود.

بهزادی شریف در بخش دیگری درباره راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در سال جهش تولید، تصریح کرد: در سال جاری ۱۰۲ پروانه بهره‌برداری با ۲۱۷۶ نفر اشتغالزایی صادر شده در حالیکه تعهد سازمان در سال ۹۹ صدور ۸۵ پروانه با ۱۱۶۳ نفر اشتغالزایی بوده که عملکرد ۱۳۰ درصدی در صدور پروانه بهره‌برداری داشته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.