برگزاری مراسم دسته‌جمعی در گناوه با برخورد قضائی رو به رو می‌شود

فرماندار گناوه گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضائی با برگزاری مراسم‌ دسته جمعی در خانه باغ‌ها یا سایر اماکن به جدی برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  غلامرضا مهرجو فرماندار گناوه در جلسه ستادمقابله با کرونا این شهرستان بیان کرد: باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی و بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ در این شهرستان تعطیل هستند و درصورت بازبودن جریمه و مهروموم خواهند شد.

او، همچنین از گروه‌های نظارتی ستاد مقابله با کرونا خواست نظارت را بر گروه شغلی یک که در شرایط قرمز مجاز به فعالیت هستند، شدیدتر کنند.

فرماندار گناوه ادامه داد: صنوف به ویژه نانوایی‌ها از ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک خوداری کنند.

مهرجو تاکید کرد: اعمال مقررات مربوط به تردد شبانه با جدیت پیگیری شود و باید این پیگیری آثارش را در کاهش تردد نشان دهد.


بیشتر بخوانید


او افزود: یکی از مواردی که می‌توان شرایط کنونی کرونایی را مدیریت کرد رعایت اصول بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک است.

فرماندار گناوه گفت: اطلاع رسانی و تولید محتوای مبتنی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی افراد نخبه و مرجع در برنامه کاری قرار گیرد.

مهرجو عنوان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضائی با برگزاری مراسم‌ دسته جمعی در خانه باغ‌ها یا سایر اماکن به جدی برخورد می‌شود و قطع انشعاب‌ها یکی از مجازات‌ها است.

او تاکید کرد: همه درقبال سلامت مردم مسئولیت داریم. دستگاه‌های عمومی و خصوصی در کنار همراهی مردم باید پای کار بیایند تا بتوانیم از شرایط کنونی گذر کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.