گوگل برنامه shopping خود را غیر فعال می‌کند

گزارش ها حاکی از این است که گوگل یکی از برنامه‌های کمتر شناخته شده خود را در این سه ماهه تعطیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل در حال بستن برنامه‌ای است که احتمالاً بسیاری از شما هرگز از آن استفاده نکردهاید و شاید از وجود آن هم اطلاعی نداشته باشید. برنامه خرید گوگل که در ابتدای اکتبر ۲۰۱۹ در ایالات متحده راه اندازی شد، برای این بود که یک خریدار شخصی در تلفن خود داشته باشید.

با استفاده از این برنامه تقریباً در مورد هر چیزی که نیاز دارید می‌توانید با فهرست چندین خرده فروش جستجو و مقایسه کنید تا با بهترین قیمت محصول خود را خرید کنید. ویژگی‌های دیگری هم این برنامه دارد.

کدی که اخیراً در جدیدترین نسخه برنامه پیدا شده است، در مورد حرکت قریب الوقوعی پیام می‌دهد. یافته‌ها نشانگر رشته کد‌هایی بود که دارای پیشوندی حاوی کلمه "غروب آفتاب" بود و یکی از این رشته کد‌ها به کاربران این برنامه "خرید در وب" را نشان می‌داد. برنامه خرید گوگل تا زمانی از ماه ژوئن در دسترس خواهد بود و باید توجه داشته باشیم که هر دو نسخه اندروید و iOS این برنامه خاموش خواهند شد.

گوگل برنامه خرید خود را از پریز می‌کشد

برنامه خرید گوگل در انتهای مسیر

گوگل از آنجا که حس می‌کند ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد در برنامه‌های دیگر در دسترس است، احساس می‌کند این برنامه اضافه است. سخنگوی گوگل گفت: "در چند هفته آینده، ما دیگر از برنامه خرید پشتیبانی نخواهیم کرد. تمام قابلیت‌هایی که برنامه به کاربران ارائه می‌دهد، در برگه خرید موجود است. ما ساخت ویژگی‌ها را در برگه خرید و سایر موارد ادامه خواهیم داد. سطوح گوگل، از جمله برنامه گوگل، کشف و خرید محصولات دوست داشتنی را برای افراد آسان می‌کند. "

به عنوان مثال، شما می‌خواهید بهترین قیمت را در آبمیوه‌ها پیدا کنید. باز کردن برنامه جستجوی گوگل و جستجوی آبمیوه برخی از نتایج را به همراه دارد. اما اگر به بالای صفحه نگاه کنید، یک برگه "خرید" پیدا می‌کنید که برای مقایسه قیمت می‌توانید روی آن کلیک کنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار