آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل در چهارمحال و بختیاری

در آستانه ماه مبارک رمضان مرحله سوم پویش ایران همدل، اطعام مهدوی با هدف رفع بخشی از نیاز‌های اقتصادی مردم چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان مرحله سوم پویش ایران همدل، اطعام مهدوی با هدف رفع بخشی از نیاز‌های اقتصادی مردم استان برگزار می‌شود.

او افزود: پارسال در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، پویش ایران همدل، اطعام مهدوی در دو مرحله ماه مبارک و ماه محرم و صفر برگزار شد.


بیشتر بخوانید


ملک پور اضافه کرد: مرحله سوم این پویش نیز امسال در آستانه ماه مبارک رمضان در قالب راه‌اندزی آشپزخانه‌های مهدوی و طبخ غذای گرم برای افطاری و همچنین توزیع بسته‌های مواد غذایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

او با اشاره به شناسایی مناطق محروم و افراد نیازمند استان ادامه داد: در این ایام غذای گرم با مشارکت داوطلبانه نیکوکاران و خیران تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

ملک پور ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان جهت فعالیت در این آشپزخانه‌ها گفت: تمامی آشپزخانه‌ها به‌صورت مرتب ضدعفونی و تمامی نکات بهداشتی نیز در طول مراحل پخت غذا رعایت می‌شود.

او بابیان اینکه ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران هستند اضافه کرد: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.