معامله بیش از ۷۳ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای زنجان

مدیرعامل شرکت بورس منطقه‌ای زنجان گفت: هفته گذشته بیش از ۷۳ میلیون سهم در بورس منطقه ای زنجان مبادله شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نجفی مدیرعامل شرکت بورس منطقه ای زنجان گفت: طی هفته گذشته ۷۳ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۳۱ سهم و حق‌تقدم سهام در بورس منطقه ای زنجان  معامله  شد.

او افزود: مجموع ارزش معاملات هفته گذشته بیش از ۵۶۰ میلیارد و ۱۶۴ میلیون و ۴۵۹ هزار ریال بود.

نجفی با اشاره به حجم و ارزش سهام خریداری شده، گفت: ارزش سهام خریداری شده طی این مدت بیش از ۲۴۷ میلیارد و ۱۳۶ میلیون و ۳۰۴ هزار ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت بورس منطقه ای زنجان ادامه داد: ارزش سهام فروخته شده بیش از ۳۱۳ میلیارد و ۲۸ میلیون و ۱۵۴ هزار ریال بوده است.

این مسئول با اشاره به سهم خرید و فروش سهام در سبد معاملاتی، ادامه داد: ۴۴ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۶ درصد به فروش سهام اختصاص یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات بورس این منطقه گفت: طی هفته گذشته ۹۷ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۸۴۸ سهم و حق تقدم سهام در مجموع به ارزش بیش از ۷۷۸ میلیارد و ۹۱۲ میلیون و ۸۴۸ هزار ریال در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

نجفی ادامه داد: این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده و در صورت تعطیلی بانک‌ها، معاملات بورسی نیز متوقف خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.