بستری ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی کاشان بستری شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدعلیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تاکنون ۱۵۳ هزار و شش نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، گفت: ۹ هزار و ۴۲۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۶۷ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد ۱۰ نفر اهل توابع منطقه کاشان، دو نفر اهل لادرود، یک نفر اهل نطنز و ۵۴ نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی ۹۱ سال و حداقل سن بستری ۱۳ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۶ بیمار جدید بستری شده است.

او ادامه داد: در مجموع فعلاً ۲۸۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۲۵۲ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۳۲ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۳۵ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۳۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

او توضیح داد: یک مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۲۱۸ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۱۷ هزار و ۵۵۴ نفر از نظر تست کرونا مثبت شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار