لزوم استفاده از ظرفیت مردم و دولت برای شکوفایی آموزش و پرورش

استاندار قزوین از مدیران ارشد استان خواست با استفاده از ظرفیت مردم و دولت گام‌های خوبی برای شکوفایی آموزش و پرورش بردارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  جمالی پور استاندار در نشست شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه تولید، ارتباط مستقیم با امنیت ملی و آمورش و پرورش دارد، گفت: هر چقدر نظام آموزش و پرورش ما مقتدر باشد در عرصه‌های دیگر نیز خوب عمل خواهیم کرد.

جمالی پور به نقش آموزش و پرورش در توسعه کشور اشاره کرد و افزود: در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش شده است، اما تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم.

استاندار قزوین همچنین از مدیران ارشد استان خواست با تدوین برنامه جامع، شاهد اثربخشی آن در آموزش و پرورش استان باشند.

جمالی پور تأکید کرد: امسال باید از ظرفیت مردم و دولت استفاده شود تا بتوانیم گام‌های خوبی برای توسعه نظام اموزش و پرورش برداریم

وی افزود: هنر مدیران، ایجاد انگیزش برای معلمان است تا حوزه رقابتی برای ارتقای آموزش و پرورش ایجاد شود.

استاندار قزوین همچنین خواستار حضور معلمان، مدیران و دانش آموزان در نشست‌های شورای آموزش و پرورش استان شد.

لزوم بهبود رتبه استان قزوین در کنکور سراسری

حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین نیز در این نشست گفت: تقویت بنیه علمی دانش آموزان مهمترین دستور شورای آموزش و پرورش استان قزوین است و باید رتبه استان در کنکور را ارتقا دهیم.

وی افزود: با توجه به شیوع پیک چهارم کرونا، برنامه‌های هفته معلم در فضای مجازی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ابراز امیدواری کرد که در سال تحصیلی جدید مدارس به صورت حضوری بازگشایی شوند.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان ظرفیت بی نظیری برای جذب دانشجویان است و باید وضعیت خوابگاه دانشجویان بهبود پیدا کند.

تلاش استان قزوین برای قرارگیری در صدر استان‌های کشور

اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: ما به دنبال تربیت نیروی انسانی هستیم که در سند تحول بنیادی آموزش و پرورش به آن اشاره شده است.

وی افزود: در حوزه شاخص‌های اجتماعی وضعیت خوبی نداریم و اگر می‌خواهیم از سرمایه‌های جامعه بهره ببریم باید به شاخص‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: معلمان در ١٤ ماه کرونایی، تلاش‌های وافری برای آموزش دانش آموزان انجام دادند و شاهد اقدامات خوب آن‌ها بودیم.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تا سال ۱۴۰۳ باید جزو سه استان برتر کشور در حوزه آموزش و پرورش شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار