معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

محرومیت از فرصت‌های شغلی و تحصیلی از عواقب غیبت دوران سربازی

سرهنگ فیضی گفت: محرومیت از تحصیل در مقاطع بالاتر، عدم استخدام در نهاد‌های خصوصی و دولتی، عدم دریافت مجوز خروج از کشور ، از عواقب غیبت دوران سربازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ جعفر فیضی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه دفاع از جان، مال، ناموس و کیان ملی، یک ارزش است، گفت: خدمت سربازی در ایران اسلامی با نظام‌های سربازی سایر کشور‌ها قابل مقایسه نبوده و مبنای آن در کشور ما دینی است.

او با اشاره به تاثیرات دوره خدمت سربازی در زندگی افراد، اظهار کرد: ایجاد نظم و انضباط در زندگی ، تقویت روحیه دفاعی ، مشارکت در کار تیمی و گروهی ، برخورداری از خدمات بیمه و سنوات کاری در مدت خدمت ، سازگاری و انعطاف پذیری در شرایط سخت، مهارت آموزی و آشنایی با تخصص‌های جدید در حین خدمت، ایجاد روحیه استقلال در زندگی، آشنائی با اقلیم‌ها و فرهنگ‌های تازه ، افزایش آستانه تحمل و توانمندی و مهارت در دوست یابی و قرار گرفتن در گروه همسالان از جمله مزایای دوران سربازی است.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ادامه داد: محرومیت از تحصیل در مقاطع بالاتر، عدم استخدام در نهاد‌های خصوصی و دولتی ، عدم دریافت مجوز خروج از کشور و ... نیز از عواقب غیبت دوران سربازی است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
یعنی کسی که 30 سالش باشه و نرفته خدمت، نه غیرت داره نه مهارت داره نه چیزی. تا این نوع اعقاید تو کشور حاکم باشه پیشرفت کشور همینطوری خواهد بود. تمام.