نویدکیا: باید برابر نفت مسجد سلیمان باهوش بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی به بازی رقابت سخت‌تر می‌شود و به دست آوردن امتیاز راحت نیست به همین دلیل باید تلاش بیشتری کنیم. هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم بازی‌ها سخت‌تر خواهد شد.

نویدکیا درباره حضور محمود فکری در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بیان کرد: تا قبل از انتخاب فکری، بازی‌های زیادی از نفت مسجدسلیمان دیدیم، اما سرمربی تیم عوض شد و نمی‌دانیم چه تغییراتی در تیم اعمال شده است. ما نیم فصل اول از نفتی‌ها شکست خوردیم. می‌دانیم اگر از وضعیت فعلی‌ یک قدم عقب باشیم و چنین بازی‌هایی را  به صورت جدی نگاه نکنیم، ممکن است امتیازات را از دست بدهیم، به همین دلیل سعی می‌کنیم خیلی باهوش کار کنیم. می‌دانیم نفتی‌ها تلاش می‌کنند و جنگنده هستند و این مسئله کار ما را سخت می‌کند. امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

هر بازی یک فینال محسوب می شود 

 محرم نویدکیا درباره بازگشت  سپاهان به صدر و حفظ صدرنشینی در ادامه مسابقات بیان کرد:  برای من مهم نیست کجای جدول قرار داریم، مهم این است که تلاش کنیم. اکنون به نفت مسجدسلیمان فکر می‌کنم. اینکه اول باشیم یا دوم و سوم برای من مهم نیست، دلم می‌خواهد تیمم همین روند را ادامه دهد و در نهایت به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

سرمربی سپاهان گفت:  می‌خواهم به فولاد و مردم خوزستان به خاطر پیروزی مقابل العین تبریک بگویم. از هواداران خودمان هم می‌خواهم تشکر کنم، چون قبل از بازی با تراکتور ما را تشویق کردند و در ادامه اجازه دادند ما به سمت ورزشگاه برویم و این ایده‌آل‌ترین شرایط بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Michael
۰۲:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
سلطان فقط خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
عشقه سپاهان
آخرین اخبار