نماینده مردم شریف ایذه و باغملک در مجلس:

باید به ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال قلعه تل توجه شود

ایزدپناه گفت: قلعه تل قطب اقتصادی و کشاورزی باغملک محسوب می‌شود و باید مسئولان خوزستان توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

عبداله ایزدپناه نماینده مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از طرح‌های کشاورزی و دامپروری شهر قلعه تل از توابع باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مشکلات و موانع زیادی پیش روی تولیدکنندگان و به ویژه سرمایه گذاران بخش کشاورزی وجود دارد.

او افزود: این شهر به جهت حاصلخیزی خاک، مستعد بودن و نگاه مردم به کشاورزی، سرمایه گذاری، اشتغال و کسب و کار پایدار، قطب اقتصادی، کشاورزی و دامپروری باغملک محسوب می‌شود و در استان خوزستان از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

ایزدپناه بیان داشت: با توجه به اینکه عضو کمیسیون کشاورزی هستم در آینده اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس را به استان خوزستان و حوزه انتخابیه دعوت می‌کنم تا در جریان کشاورزی منطقه قرار گیرند و تصمیم‌های مطلوبی برای کشاورزی و رونق اقتصادی منطقه صورت گیرد.

نماینده مردم شریف ایذه و باغملک ضمن حمایت خود از تولید کنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و ایجاد اشتغال در زمینه کشاورزی تصریح کرد: مانع تراشی و مزاحمت در مسیر اشتغال و تولید به لطف خداوند برطرف می‌شود و شعار سال ۱۴۰۰ که از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تعیین شده است را تحقق می‌بخشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.