نماینده ولی فقیه در گلستان:

ایجاد تفرقه و اختلاف توطئه دشمن است

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف توطئه دشمن است و مسلمانان باید در این دامی که دشمن برای برهم زدن اتحاد ما پهن کرده است، گرفتار نشوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله  سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در جلسه ستاد استهلال دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت گلستان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان به همه امت اسلامی و به خصوص مردم استان گلستان گفت: همدلی و یکپارچگی امت اسلامی خواست خداوند متعال، قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام (ص) است.

نماینده، ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه، خداوند متعال به همه توفیق بدهد که از برکات معنوی این ماه مبارک بهره‌مند شویم، افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز در اواخر ماه شعبان طی خطبه‌هایی مردم را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده باش می‌دادند.

او با تاکید براینکه، انشاالله به آن مرحله‌ای برسیم که مسئله رویت هلال ماه عامل وحدت امت اسلامی باشد و به هم نزدیک کند، گفت: در نهایت باید به آن برسیم که موضوع استهلال و رویت هلال ماه در یک روز و زمان خاص و حلول ماه رمضان و عید سعید فطر، مورد قبول همه مسلمانان قرار خواهد گرفت.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه، دشمن قطعا نمی‌خواهد چنین امری اتفاق بیفتد، گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف خواست دشمن است و هرگز نمی‌خواهد وحدتی این چنینی به وجود بیاید و ما مسلمانان باید در این دامی که دشمن برای برهم زدن اتحاد ما پهن کرده است، گرفتار نشویم.

او با اشاره به اینکه، در طول این ۴۲ سال بعد از انقلاب اسلامی استان گلستان نمونه وحدت و همدلی است، تصریح کرد: هرچند دشمنان در تلاشند که این وحدت را برهم بزنند و در همین جریان اخیر و حادثه‌ای که در ابتدای سال رخ داد، دشمنان از درون و خصوصا از بیرون خیلی تلاش کردند که از این حادثه یک درگیری و جنگی در استان گلستان راه بیاندازند.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: این مایه خوشحالی است که همه اقوام و مذاهب در استان گلستان در کمال صفا و صمیمت با حفظ وحدت و یکپارچگی در کنار هم زندگی می‌کنند.

او تاکید کرد: باید از وحدت و همدلی مردم استان خوشحال و خدا را شاکر باشیم و اجازه ندهیم که آنچه را که عوامل شیطان می‌خواهند نه تنها در استان گلستان بلکه در تمام بلاد اسلامی در این مورد اتفاق بیفتند، رخ ندهد.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه، همدلی، همراهی و یکپارچگی امت اسلامی خواست خداوند متعال، قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام (ص) است، افزود: همه امت اسلامی در مسائل کلی باید دست در دست هم دهند و در مقابل دام‌های گسترده شده دشمنان ید واحده باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.