قنادی‌ها در شهر‌های وضعیت قرمز هم می‌توانند فعالیت کنند

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان گفت: شیرینی‌فروش‌ها و قنادان با توجه به مجوز دریافت شده، در ایام قرمز نیز خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد ارغوان، رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان با بیان اینکه شیرینی‌فروشی‌ها و آجیل فروشی‌ها در رده شغلی یک در ایام کرونا قرار گرفتند گفت: در دی سال گذشته پس از پیگیری و انجام مکاتبات لازم دو رسته شیرینی و آجیل خشکبار با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا به گروه یک پیوست تا در روز‌هایی که قرمز یا نارنجی اعلام می‌شود این واحد‌های صنفی بتوانند به مردم خدمات ارائه دهند.

او با بیان اینکه این اقدام با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به این محصولات بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: در ایام ماه مبارک واحد‌های صنفی زیر نظر اتحادیه قنادان و آجیل فروشان به منظور حفظ سلامت مردم ماسک به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار خواهند داد.

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان ادامه داد: در همه واحد‌های تولیدی شیوه نامه‌های بهداشتی، به منظور حفظ سلامتی مردم و خانواده خود رعایت می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.