چاپ دوم «آتش و گلستان» منتشر می‌شود

چاپ دوم کتاب سارا جلوداریان با عنوان «آتش و گلستان» در انتشارات سوره مهر در دست انتشار است.

سارا جلوداریان، شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار کتاب‌های جدیدش گفت: کتابم را با عنوان «آتش و گلستان» برای چاپ دوم به انتشارات سوره مهر سپردم. به دلیل شرایطی که شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد کرده است و در این مدت مردم غمگین شده بودند، منتشرشدن یا نشدنش را از خود ناشر پیگیری نکردم. منتظر هستم شرایط کشور از نظر شیوع کرونا بهبود پیدا کند که پس از آن انتشار کتابم را پیگیری می‌کنم.


بیشتربخوانید


وی افزود: علاوه بر چاپ دوم کتاب «آتش و گلستان» چاپ نخست کتاب «شهرُبا» را به انتشارات سوره مهر سپردم. قرار داد انتشار این دو اثر در شش ماهه دوم سال ۹۹ بسته شد. این مجموعه شعرم پس از انتشار با استقبال خوبی از سوی مخاطبانش مواجه شد.

این شاعر ادامه داد: به دلیل شرایط شیوع بیماری کرونا انگار انگیزه‌ای برای پیگیری انتشار کتاب در میان شاعران دیده نمی‌شود. همانطور که در تمام وقایع، این هنرمندان هستند که اولین واکنش‌ها را چه به صورت شادی چه غم نشان می‌دهند. این واکنش‌ها یا در فضای شخصی یا آثارشان دیده می‌شود. این مسئله در شاعران غلیظ‌تر دیده می‌شود. برای همین نتوانستم پیگیری کنم شاید کتاب «شهرُبا» به چاپ دوم هم رسیده باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار