براتی: باشگاه فوتسال فولاد سیرجان از همه لحاظ کامل و حرفه‌ای عمل می‌کند

بازیکن تیم فوتسال فولاد سیرجان درباره آخرین وضعیت تیمش برای حضور در مسابقات نیم فصل دوم لیگ دسته اول توضیحاتی را بیان کرد.

الیاس براتی، بازیکن تیم فوتسال فولاد سیرجان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات نیم فصل دوم لیگ دسته اول، اظهار داشت: با تلاش مدیریت، کادر و بازیکنان موفق شدیم نیم فصل اول را با صدرنشینی و قهرمانی پشت سر بگذاریم. پس از آن و در تعطیلات نیم فصل، توانستیم به نقاط ضعف و قوت تیم بپردازیم تا از این طریق نقاط ضعف خود را پوشش و نقاط قوت خود را قوی‌تر کنیم. خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است و در این مدت چند بازیکن با تجربه و جوان هم به تیم ما اضافه شده اند.

بازیکن تیم فوتسال فولاد سیرجان افزود: باشگاه فولاد سیرجان از همه لحاظ کامل و حرفه‌ای است و قرارداد‌ها را طبق توافق پیش می‌برد. شرایط حرفه‌ای عمل کردن باشگاه در مسائل قراردادی بسیار عالی بوده است و ما با شرایط روحی بالایی به پیشواز نیم فصل دوم مسابقات خواهیم رفت.


بیشتر بخوانید


براتی ادامه داد: اولین دیدار ما بسیار مهم و حیاتی است که یک دیدار ۶ امتیازی و سرنوشت ساز به حساب می‌آید. در هر صورت امیدواریم با توکل بر خدا، با یک بازی و نتیجه خوب نیم فصل دوم را آغاز کنیم تا زحماتمان بدون نتیجه نماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار