مشکل تامین آب در تفت

فرماندار تفت گفت: در تأمین آب شهر تفت و روستا‌های شهرستان با مشکل روبرو هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در نشستی با حضور فرماندار، مدیرعامل آب و فاضلاب استان و جمعی از مسئولان شهرستان تفت مسائل و مشکلات آب و فاضلاب این شهرستان بررسی و تصمیماتی برای رفع آن اتخاذ شد.

نوکار، فرماندار تفت در این نشست گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارندگی در سال جاری مطلوب نیست و باید با اتخاذ تدابیر لازم از بروز تنش‌های آبی در نقاط مختلف شهرستان جلوگیری کنیم.

او با اشاره به ویژگی‌های جغرافیایی و جمعیتی شهرستان بیان داشت: در تأمین آب شهر تفت و روستا‌های شهرستان که یک سوم روستا‌های استان یزد را تشکیل می‌دهند و افرادی که از نقاط مختلف استان در ایام هفته در مناطق ییلاقی شهرستان حضور می‌یابند با مشکل روبرو هستیم.

این مسئول ادامه داد: نیاز است برای تأمین آب که از زیرساخت‌های اساسی مورد نیاز مردم است تدابیری اتخاذ شود.

نوکار به بعضی از مسائل و مشکلات موجود در آب و فاضلاب شهرستان اشاره و تسریع درروند عملیات اجرایی طرح بزرگ آب رسانی روستایی در شهرستان، بهره‌برداری از دو پروژه آب‌رسانی غدیر و سانیج، بهره‌برداری از پروژه فاضلاب روستای اسلامیه، تأمین آب شرب شهر تفت و تخصیص از سهمیه پساب شهر تفت برای آبیاری فضای سبز این شهر را از مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد خواستار شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار