امین یوسفی نژاد، لژیونر تیم هندبال بوزائو به خاطر مصدومیت از ناحیه دست ادامه بازی‌های این فصل لیگ هندبال رومانی را از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امین یوسفی نژاد، لژیونر تیم هندبال بوزائو گفت: در دقایق پایانی نیمه نخست دیدار مقابل تیم سوچاوا، دفاع تیم مقابل مرا هل داد که باعث شد روی دستم بیفتم و دچار مصدومیت شدید از ناحیه دست راست شوم. طوری که مرا مستقیم از زمین مسابقه به بیمارستان بردند. خدا را شکر در حال حاضر شرایطم بهتر شده است.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که به انگشتانم آسیبی وارد نشده است؛ اما با این شرایط ادامه فصل را از دست داده  ام؛ چون بهبودی دستم حدود ۳ ماه طول می‌کشد در صورتی که لیگ هندبال رومانی حدود یک ماه و بیست روز دیگر به پایان می‌رسد.

ملی پوش مازندرانی تیم بوزائو در خصوص نظر پزشک راجع به بهبودی و رفع مصدومیتش هم افزود: نظر پزشک در این خصوص خوب و مثبت است و در گفت‌وگویی که با وی داشتم از بهبودی دستم اطمینان پیدا کردم. قرار است ادامه درمان را زیر نظر پزشکم طی کنم و طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص شوم.

یوسفی نژاد در پایان افزود: از همه کسانی که در این مدت جویای احوالم بودند و انرژی مثبت فرستادند، به ویژه پاکدل که مکرر به صورت تلفنی پیگیر احوال و شرایطم بود، تشکر می‌کنم. امیدوارم هر چه زودتر مصدومیتم برطرف شود و بتوانم در اوج آمادگی برای تیم ملی هندبال کشورم بازی کنم.

لازم به ذکر است تیم بوزائو در غیاب یوسفی نژاد، علی رغم بازی خوب سایر لژیونر‌های ایرانی این تیم همچون محسن باباصفری، شاهو نصرتی و الله کرم استکی در آخرین دیدار در هفته بیست و سوم مقابل توردا بازی را واگذار کرد تا این تیم همچنان ۲۹ امتیازی و در جایگاه نهم باقی بماند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار