فرمانده انتظامی استان ایلام :

خدمت به مردم افتخار پلیس است

سردار القاصی مهر از افزایش رضایتمندی ۹۲ درصدی مردم از عملکرد پلیس خبرداد و گفت: خدمت به مردم افتخار پلیس است، و پلیس مقتدرانه با هنجارشکنان برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان ایلام، بیان داشت: نیروی انتظامی مهمترین نهاد نظارت اجتماعی و اصلی‌ترین نهاد متولی ایجاد امنیت در جامعه است و به همین دلیل بیشترین سطح تماس را با جامعه دارد و بازتاب فلسفه کار پلیسی با محوریت جامعه در نقش اجتماعی پلیس متجلی می‌شود.

او در ادامه به ماموریت‌های متنوع ناجا اشاره کرد و افزود: امروزه نیروی انتظامی با بیش از ۱۲۸ نوع ماموریت صفی و ستادی بیشترین تعامل و ارتباط با نهاد‌ها ومردم را دارد واین ارتباط نزدیک وهدفمند افزایش سرمایه‌های اجتماعی پلیس را به همراه داشته و عامل مهمی است .

سردار القاصی مهر در ادامه به اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی در سطح استان اشاره کرد و یاد آور شد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی نیز همواره به منظور برخورد با هنجارشکنان و سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان، درادامه سخنان خود به تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان و کاهش ۳۱ درصدی جرایم کلی نسبت به سال گذشته اشاره و اضافه کرد: شاخص ناجا در کاهش جرائم ۲۰ درصد است که پلیس استان بالاتر از شاخص عمل کرده و این موفقیت با تلاش شبانه روزی همکارانم در حوزه‌های مختلف انتظامی و با استفاده از اقدامات کنترلی، پوششی، امنیتی، انتظامی و ترافیکی محقق شده است.

سردار القاصی مهر، اعلام کرد: مبارزه بی امان با هنجار شکنان و سوداگران مرگ نیز یکی دیگر از اقدامات خوب پلیس استان است که در این راستا شاهد کاهش ۵۰ درصدی جرایم مهمه در سطح استان بودیم.

او  به رسالت نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت اشاره و اظهار داشت: ناجا به عنوان پناهگاهی محکم برای آحاد جامعه است که در سایه آن شهروندان احساس امنیت و آرامش دارند که امروزه شهروندان این حضور را احساس می‌کند و این مقوله خود سرمایه بزرگی برای ناجا به شمار می‌آید.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه حمایت از کارکنان در انجام مأموریت‌های سازمانی و آموزش و برنامه ریزی برای ارتقای مسائل و آموزه‌های دینی نقش مهمی در صیانت و پیشگیری از آسیب‌ها دارد، یادآور شد: پلیس به عنوان عضوی از جامعه، توجه به امر صیانت و پیشگیری از ارتکاب جرایم و تخلفات را با اتکا بر آموزه‌های دینی در راستای اجرای صحیح مأموریت‌ها مورد تأکید قرار می‌دهد، لذا نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه یک سازمان است و برای حفظ و صیانت از آن نباید از هیچ کوششی فروگذاری کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.