حل مشکل افت فشار یا قطعی آب در برخی مناطق شهری شیراز

رئیس اداره حفاری شهرداری شیراز گفت: با اتمام پروژه انتقال آب از محراب به سمت کمربندی جنوب شرقی شیراز، مشکل افت فشار آب محلات، شهرک‌ها و روستاهای مجاور این کمربندی حل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، برای ما شیرازی‌ها که همه ساله به شنیدن اخبار و اطلاعیه‌های قطعی آب و برق و گاز مناطق مختلف به ویژه در دمدمه فصل گرما عادت داریم شاید تیتر فوق کمی دور از انتظار باشد اما این نوید را علی‌قربان صفرزاده، رئیس اداره حفاری و خسارت شهرداری شیراز حین بازدید از پروژه های آبرسانی به برخی مناطق شیراز داد.

علی‌قربان صفرزاده رئیس اداره حفاری و خسارت شهرداری شیراز در بازدید از برخی مناطق شیراز با اشاره به گلایه شهروندان جنوب شرقی شیراز از مشکل آب، گفت: تقویت فشار آب در این محله از مدتی قبل در دستور کار اداره حفاری قرار گرفته و به همین منظور پروژه مسیر خط انتقال آب از چاه‌های یک و دو شهرک محراب به سمت کمربندی جنوب شرقی شیراز در دست اقدام است که با اتمام این پروژه مشکل افت فشار آب مناطق قره باغ (جمال آباد)، خاتونک، شاپورجان، کرونی و سلطان آباد رفع خواهد شد.

او افزود: پارسال نیز با همکاری شرکت آبفای شیراز با اجرای خط انتقال لوله JRP ۶۰۰ از مخزن دوکوهک تا بزرگراه شهید محلاتی، حسابی و شهرک جوادیه به طول ۸ کیلومتر، ضمن تقویت فشار خطوط آبرسانی موجود،کمک شایانی به تامین آب آشامیدنی مورد نیاز شهرک‌های پایین دست معالی آباد کردند.

رئیس اداره حفاری شهرداری شیراز ادامه داد: تعریف پیوست زیست محیطی برای پروژه های شهری، حرکت در مسیر ارتقای شاخصه‌های سلامت عمومی و بهداشت محیط است و در این راستا داشتن شبکه منسجم و متصل فاضلاب شهری یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود.

صفرزاده بیان کرد: به همین جهت با کمک یاوران شورا و معتمدین محل و با همکاری اداره آبفا، مجوز فاضلاب شهرک بهاران به متراژ ۴ کیلومتر را نیز برای آغاز پروژه و اجرای خط کاتر(برش) و اجرای نهایی به اداره آبفا صادر کردند.

با پیگیری اداره حفاری و خسارت شهرداری در محدوده شهرداری منطقه ۷ و بولوار فرصت شیرازی این مشکلات با هدف ایمن‌سازی محیط و زیبا سازی آن  و با همکاری اداره برق مقدمات روشنایی بولوار احد ده بزرگی نیز انجام شده و آماده اجرا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار