آذری: تمام بازیکنان ما پیروزی مقابل العین را فراموش کرده اند

مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص آخرین شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص آخرین شرایط این تیم بعد از پیروزی مقابل العین امارات و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازیکنان ما با یک فوتبال منظم و مبنی بر اصول تاکتیکی بی نظیر و همچنین با رهبری جواد نکونام و انرژی مثبت هواداران توانستند بازی خوب انجام دهند و نتیجه خوبی را کسب کنند. البته کار ما تازه آغاز شده و امیدواریم بتوانیم در مرحله گروهی نیز عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

او ادامه داد: فضای کلی تیم نسبت به بازی مقابل العین کاملا مثبت است و همه‌ی بازیکنان تیم، دیدار مقابل العین را به کلی فراموش کرده اند و آماده بازی‌های سنگین‌تر هستند و امیدوارم با هدایت جواد نکونام و کادر او و همچنین توانمندی بازیکنان، بازی‌های خوبی را انجام دهیم و مقابل غول‌های آسیا، النصر و السد نتایج خوبی بگیریم.

آذری درباره نقش جواد نکونام در فولاد خوزستان عنوان کرد: حضور جواد نکونام ۱۸ ماه است که به فولاد کمک کرده و نتیجه مثبت این حضور تنها به یک مسابقه و یک نتیجه محدود نیست. نکونام توانمندی‌های زیادی دارد و فوتبال کشورمان می‌تواند روی این توانمندی سرمایه گذاری کند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.