رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان:

بازرسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی واحد‌های صنفی با جدیت انجام می‌شود

شهرکی گفت: بازرسی و نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی تمامی شهر‌های استان در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلامی ستاد کرونا با جدیت انجام و با متخلفان برخورد خواهد شد.

داود شهرکی رییس سازمان صمت سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، براساس تصمیم ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی برخی مشاغل در شهر‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی مشاغل گروه ۲، سه و چهار در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و مشاغل گروه سه و چهار در شهر‌های با وضعیت نارنجی محدودیت فعالیت دارند.

او  با بیان اینکه فعالیت صنوف و مشاغل گروه یک و ۲ در شهر‌های نارنجی و فعالیت گروه یک در شهر‌های قرمز مجاز خواهد بود افزود: البته در شرایط نارنجی، گروه‌های مشاغل سه و چهار همچنان مجاز به فعالیت و بازگشایی نخواهند بود و در صورت مشاهده فعالیت با آن‌ها به صورت جدی برخورد خواهد شد که این دسته مشاغل شامل تالارها، باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌ها و شهربازی‌ها بوده که همچنان اجازه فعالیت ندارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مشاغل گروه یک در همه شرایط رنگ‌بندی ستاد کرونا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

او با بیان اینکه لیست مشاغل یک،۲، سه و چهار در وب‌سایت و کانال اطلاع‌رسانی به نشانی sb.mimt.gov.ir قابل دسترس است خاطرنشان کرد: اعلام رنگ‌بندی شهر‌ها از طریق ستاد کرونا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار