ممنوعیت اجتماعات ماه رمضان در مناطق نارنجی و قرمز کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: اجتماعات معمول ماه مبارک رمضان در مناطقی با وضعیت نارنجی یا قرمز شیوع کرونا ممنوع است و همه باید به قانون احترام بگذارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، محمود ثمینی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان  اظهار کرد: حفظ جان مردم در اولویت است تاجاییکه مشاهده می‌کنیم مقام معظم رهبری مراسم مذهبی را به تنهایی برگزار می‌کنند.

او با بیان اینکه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان در حال تکمیل است گفت: در شرایط نارنجی و قرمز کرونا، اجتماعات تعطیل است و باید تابع سیاست‌های کلان و کلی نظام بود.

ثمینی ادامه داد: با روزانه هشت نفر فوتی کرونا در استان پیک چهارم از روز‌های قبل شروع شده است که باید با رعایت نکات بهداشتی از این وضعیت عبور و برخی مراسم مذهبی را در بستر مجازی برگزار کرد.

او تصریح کرد: ویروس جهش یافته کرونا در استان شیوع پیدا کرده است و برای کاهش آمار فوتی و بستری‌های ناشی از آن تابع دستورات متولیان امر بهداشت هستیم.

ثمینی همچنین با اشاره به اینکه دولت برای بیش از ۶۰ میلیون یارانه بگیر، سبد حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است اظهار کرد: تظاهر به روزه خواری ممنوع است و با افرادیکه که دستورات دینی را رعایت نکنند برخورد می‌شود که ضابطین دستگاه نظامی در این راستا اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

او افزود: نیازمندی‌های مردم در ماه رمضان با پیش‌بینی‌های لازم تامین خواهد شد و امیدواریم شهروندان، مایحتاج خود را بدون دغدغه و به اندازه تهیه نمایند.

معاون استاندار لرستان ضمن تشکر از برگزار کنندگان امر انتخابات در استان نیز گفت: انتظار می‌رود مردم حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار