معاون امور بندر بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد؛

پهلوگیری ۲ کشتی حامل روغن خوراکی در بندر شهید رجایی/ پنج کشتی دیگر در راه است

منصور خرمشکوه گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، ۲کشتی حامل روغن خوراکی در اسکله‌های بندرشهیدرجایی پهلو گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، منصور خرمشکوه معاون امور بندر بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، ۲ کشتی حامل روغن خوراکی برای تخلیه در اسکله‌های ۱۹ و ۲۱ بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگرفتند.

خرمشکوه اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد اقتصادی دولت مبنی بر تخلیه به موقع کالاهای اساسی از بنادر کشور و در راستای سرعت بخشی به تخلیه این کالاهای اساسی، انبارهای مسقف بندر شهید رجایی برای ارائه خدمات در اختیار فعالان بندری و صاحبان کالاهای اساسی قرار گرفته است.

او از ورود پنج کشتی دیگر حامل کالاهای اساسی تا چند روز آینده خبرداد و افزود: این کشتی‌ها حامل ۶۹ هزار و ۳۰۰ تن گندم، ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن برنج، ۲۵ هزار و ۶۰۰ تن روغن خوراکی ،۶۷ هزار و ۵۰۰ تن شکر و همچنین کشتی با ۴۴ هزار تن روغن خوراکی در مسیر بندرعباس هستند.

معاون امور بندر اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: به رغم تحریم‌ها در حال حاضر چندین کشتی در اسکله‌های بندر شهید رجایی پهلوگیری کرده‌اند که در حال تخلیه کالاهای خود هستند و در همین راستا یک کشتی حامل کود نیز با وزن ۴۲ هزارو ۲۰۰ تن هم اکنون درحال تخلیه است.

خرمشکوه با بیان اینکه در شرایط اقتصادی جاری یکی از اهداف مهم و اولویت های کاری دولت و به خصوص سازمان بنادر و دریانوردی، تامین به موقع و سریع کالاهای اساسی مورد نیاز کشور است، به ماه مبارک رمضان و نیاز ضروری مردم به کالاهای اساسی به ویژه گندم، روغن و برنج اشاره و ابراز امیدواری کرد با ورود این کشتی‌ها و تخلیه به موقع کالاها بخش زیادی از مایحتاج ضروری مردم تخلیه و با ورود به بازارهای داخلی به دست مردم برسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.