مدیرعامل بنیاد احسان از توزیع ۵٠٠ میلیون بسته معیشتی میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در آیین ارسال ۵٠٠ هزار بسته معیشتی به مناطق محروم اظهار کرد: در ادامه رزمایش‌های مومنانه امروز ارسال اقلام معیشتی را برای ماه مبارک رمضان آغاز کردیم.

او با بیان اینکه این برنامه در راستای حمایت از قشر آسیب دیده از کرونا است، گفت: سال ١۴٠٠ را با رزمایش عیدانه آغاز کردیم و اقدام امروز را به ماه رمضان وصل کردیم.

سلیمانی افزود: این اقلام توسط گروه‌های جهادی و مردمی توزیع می‌شوند.

مدیر عامل بنیاد احسان با بیان اینکه این اقلام برای تمامی استان‌ها ارسال می‌شوند و با توجه به ضریب محرومیت در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرند.

سلیمانی گفت: انبار‌های استانی نیز در حال بارگیری و توزیع اقلام هستند.

مدیر عامل بنیاد احسان با بیان اینکه در این بسته‌ها ١٠ کیلوبرنج، ماکارانی، حبوبات و... وجود دارد، گفت: در استان‌ها با کمک گروه‌های جهادی به بسته‌ها اقلام جدید اضافه می‌شوند که بسته به استان اقلام اضافه خواهند شد و تقدیم مردم مناطق محروم می‌شوند.

او بیان کرد: بانک رفاه ایرانیان وزارت رفاه برای شناسایی نیازمندان کمک خوبی به ما داشته اند.

سلیمانی با بیان اینکه در هر دوره یک میلیون خانواده را تحت پوشش قرار می‌دهیم و دو ماه یک بار در سال ٩٩ اقلام معیشتی را توزیع کردیم، افزود: تا پایان سال توزیع اقلام بسته‌های معیشتی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار