حق‌ شناس در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مسکن ملی چقدر تمام می شود؟/ استفاده برخی پروژه ها از کارت مصالح ساختمانی

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: قیمت پایه مسکن ملی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است اما قیمت تمام شده ساخت مسکن ملی به عنوان قیمت نهایی محسوب می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد حق‌شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در حاشیه  مراسم کلنگ زنی  پروژه یک هزار واحدی شهرک واوان درباره قیمت تمام شده واحدهای طرح مسکن ملی گفت: نرخ اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی همچنان ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است و نرخ تعدیل آن نیز بر اساس شاخص سه ماهه دوم سال ۱۳۹۹ محاسبه خواهد شد.

او ادامه داد: به عبارت دیگر، قیمت متری ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، قیمت پایه ساخت است و قیمت نهایی پس از اتمام پروژه تعیین می‌شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در پاسخ به پرسشی درباره کارت اعتباری مصالح ساختمانی گفت: شرکت کارت اعتباری مصالح ساختمانی با همکاری بنیاد مسکن و بانک تخصصی بخش مسکن تشکیل شده و تاکنون در تعدادی از پروژه‌های بنیاد مسکن از جمله پروژه‌های مسکن ملی، تأمین مصالح کرده است.

حق‌شناس ادامه داد: قرار است به زودی این شرکت از بانک تخصصی بخش مسکن تسهیلات دریافت کند که پروژه‌های مسکن ملی که در اختیار بنیاد مسکن یا سایر دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی است، تأمین مصالح شوند؛ این شرکت تاکنون ۴۷ میلیارد تومان مصالح را به صورت اعتباری برای پروژه‌های مسکنی خریداری کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت وساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار