ارسال ۶۱۳ اثر به جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۶۱۳ اثر از سوی ۱۵۳ نفر تا کنون به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات فرستاده شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۲۳۹ نفر تاکنون در سامانه چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ثبت نام کردند و ۱۵۳ نفر آثار خود را به این جشنواره فرستادند.

او افزود: در بخش اصلی ۴۱۳ اثر شامل ۱۲۸ عکس، ۸۹ گزارش خبری یا توصیفی، ۷۲ مصاحبه، ۵۳ سرمقاله و یادداشت، ۴۸ تیتر و ۲۳ خبر به دبیرخانه این جشنواره فرستاده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در بخش ویژه نیز ۲۹۲ اثر شامل ۷۳ نماهنگ، ۵۰ پادکست، ۴۰ طرح یا تصویر و پوستر یا اعلان، ۲۳ موشن گرافیک، ۵ انیمیشن و ۳ اینفوگرافیک در دبیرخانه این جشنواره دریافت شد.

فلاح گفت: استان تهران تاکنون با ۲۲۲ اثر بیشترین مشارکت را در چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در استان سمنان داشته است و از استان سمنان نیز ۷۰ اثر دریافت شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی درگاه اینترنتی www.ayat.farhang.gov.ir و یا quranfestival.ir.www به صورت فایل الکترونیک (عکس، فیلم و صوت) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ است.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.