هدایای مقام معظم رهبری بین نوعروسان شهرستان رشت توزیع می شود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: بیش از ۸هزار بسته معیشتی و ۳سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  سرهنگ سید  اکبر قاسمی ، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت:    در آستانه‌ ماه مبارک رمضان، ۸ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار این شهرستان توزیع می‌شود.

او ، همچنین با اشاره به هدایای مقام معظم رهبری بین نوعروسان شهرستان رشت، افزود:  ۳سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به ۳ نوعروس اهدا می‌شود.

فرمانده ناحیه‌ی مرکزی رشت گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح امروز هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده است.

سرهنگ اکبر قاسمی ،  با بیان اینکه برای این بسته‌ها در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: این بسته‌ها و جهیزیه‌ها از هدایای رهبر معظم انقلاب است.

او گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان به تدریج ۸ هزار و ۵۰۰ بسته‌ی معیشتی جمع آوری شده به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، بین خانوار‌های آسیب دیده از کرونا در مرکز استان توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه‌ی مرکزی رشت تصریح کرد: از پارسال تاکنون ۳۷ هزار بسته معیشتی با کمک خیران و هماهنگی هیات امناء مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان رشت در قالب طرح محله محور «شناسایی خیران و نیازمندان آسیب دیده از کرونا» به ارزش ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در مرکز استان توزیع شده و این روند تا پایان شیوع کرونا ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.