کاربر پلیس ۱۱۰ بوشهر جان خانمی را از مرگ نجات داد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تلاش و هوشیاری یکی از کارکنان مرکز ۱۱۰ باعث شد، خانمی از مرگ نجات یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه ۱۸ فروردین خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس می‌گیرد و با صدایی لرزان و مضطرب می‌گوید به دلیل داشتن مشکلات خانوادگی و اختلاف با همسرش با خوردن قرص قصد خودکشی دارد و سپس تماس خود را با اپراتور ۱۱۰ قطع می‌کند.

او افزود: کاربر وظیفه شناس و هوشیار، با صبر و مهارت پس از چندین بار تماس با مخاطب، ضمن آرام کردن او اطلاعات لازم را برای شناسایی نشانی از او می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به اینکه مخاطب تنها در خانه بود، با تلاش کارشناسان مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و انجام اقدامات فنی نشانی محل سکونت، مشخصات و شماره تماس همسر او پیدا شد و ماموران با همسر مخاطب تماس گرفتند و ماجرای پیش آمده را به او اطلاع دادند.


بیشتر بخوانید


واعظی بیان کرد: مرد در منزل حاضر شد و با کمک اورژانس همسرش را به مرکز درمانی انتقال داد و با اقدامات پزشکی وضعیت جسمانی زن بهبود یافت.

او افزود: در پیگیری‌های بعدی سر تیم و کاربر پلیس ۱۱۰، مشخص شد حال مخاطب خوب است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس در مواقع ضروری پای از انجام وظیفه فراتر می‌نهد و با انجام خدمات نوع دوستانه و مشاوره‌ای مانع از بروز آسیب‌های جدی به امدادخواهان می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.