سر به فلک کشیدن آمار کرونایی‌ها در مازندران

۳۲۴ بیمار کرونایی جدید شبانه روز گذشته در مازندران بستری شده و ۱۴ نفر هم در این مدت جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۳۲۴ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شده و ۱۴ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

فوت ۱۲ نفر در حوزه علوم پزشکی مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۵۱بیمار جدید کرونایی شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۲۱۹نفر هم ترخیص شدند.

او از بستری هزار و ۲۵۴بیمار مبتلا به کروناویروس هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه خبر داد.

دکتر موسوی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند افزود: ۱۲ هم استانی مبتلا به کرونا در این مدت جان خود را از دست دادند.

فوت ۲ نفر در حوزه علوم پزشکی بابل

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم به پذیرش و بستری ۷۳بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و ترخیص ۳۶نفر در همین مدت با بهبودی نسبی اشاره کرد.

او افزود: در حال حاضر ۳۱۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و ۴۸نفر هم با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.

ررییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۲ بابلی هم شبانه روز گذشته بر اثر کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه جان باخت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.