تجهیزات گردشگری دریایی قاچاق در ساحل بوشهر کشف و ضبط شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف و ضبط تجهیزات گردشگری دریایی در بوشهر به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار ولی الله رضایی‌نژاد فرمانده مرزبانی استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر تشدید مبارزه با کالای قاچاق بیان کرد: هر کالا و اجناس خارجی بدون هویت گمرکی معتبر قاچاق محسوب می‌شود.

او قاچاق کالا را سبب ضربه زدن به زیرساخت‌های مختلف اقتصادی، معیشتی و بهداشتی دانست و عنوان کرد: در نوار ۹۳۷ کیلومتر ساحلی استان بوشهر مرزبانان دریایی در قالب پایگاه دریابانی با تجهیزات پیشرفت با هرگونه تخلف از جمله قاچاق کالا برخورد قاطع قانونی می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور دوبه حامل کالای قاچاق خبر داد و افزود: ماموران دریابانی با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در اقدامی به موقع موفق شدند یک شناور دوبه باری حامل کالای قاچاق که قصد تخلیه تجهیزات شناور گردشگری و تفریحی را در بندر بوشهر داشت، توقیف کنند.

سردار رضایی‌نژاد با اشاره به دستگیری ۵ قاچاقچی در این عملیات ادامه داد: در جریان توقیف شناور دوبه باری، یک فروند قایق تفریحی و یک خودروی سواری، ۳ فروند شناور جت‌اسکی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

او ضمن هشدار به قانون‌شکنان در امر دریانوردی تاکیدکرد: دریابانی با اقتدار و بدون تعارف با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و قانون‌شکنان عرصه امنیت دریانوردی برخورد قاطع می‌کند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر امنیت را از بزرگترین نعمت‌های الهی دانست و افزود: ایجاد امنیت پایدار در دریا اهمیت فراوانی دارد که امروزه با همت و تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های مرزبانی و یاری و لطف خداوند، در سطح جامعه محقق شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.