افروزی: واکسیناسیون کار تیم ملی والیبال را آسان نخواهد کرد

پزشک تیم ملی والیبال در خصوص واکسیناسیون ملی پوشان این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

سیامک افروزی پزشک تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص واکسیناسیون تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: شیوه نامه‌های بهداشتی‌ها توسط بازیکنان به خوبی انجام می شود و در مقابل خود فدراسیون والیبال تدابیری رو در نظر گرفته تا بتوانیم کنترل بیشتری روی شیوع ویروس کرونا داشته باشیم. تنها در اردوی تیم ملی تست کرونای محمد طاهر وادی مثبت شد. بلافاصله یک تست دیگر از بازیکنان گرفته شد تا آن‌ها را کنترل کنیم. به هر حال شرایط بسیار سخت است، نه تنها برای ما بلکه برای خود بازیکنان که در اردوی تیم ملی والیبال حضور دارند.

او افزود: امیدوارم بازیکنان به سلامت از این شرایط عبور کنند و در مسابقات لیگ ملت‌ها و المپیک بازیکن مبتلا به کرونا نداشته باشیم. واکسیناسیون کار را برای ما راحت نمی‌کند. باید بازیکنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

او ادامه داد: تاریخ ورود لژیونرها به اردوی تیم ملی متفاوت است. تاریخ دقیق ورود این بازیکنان مشخص نیست، اما هماهنگی‌های لازم را انجام داده ایم تا وقتی لژیونرها به اردوی تیم ملی اضافه شدند کار واکسیناسیون آن‌ها هم انجام شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار