طرح ضیافت الهی در بوشهر برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت:طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر عنوان کرد: با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم و تجمعات برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با عنوان ضیافت الهی با هدف تقویت فضای معنوی انس با قرآن کریم و دعا و مناجات در جامعه برگزار می‌شود.

او افزود: براین اساس همه روزه جزء خوانی قرآن کریم در آستان امامزاده محمدبن باقر (ع) بوشهر برگزار و از سیمای مرکز بوشهر بعداز اذان صبح پخش می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ادامه داد: از دیگر برنامه‌های قرآنی این ایام تفسیر قرآن کریم توسط آیت الله صفایی بوشهر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر است که همه روزه قبل از اذان ظهر از سیمای مرکز بوشهر پخش خواهد شد.


بیشتر بخوانید


اسماعیل پور، همچنین از از اجرای محفل جزء خوانی و تلاوت قرآن در فضای مجازی خبر داد و گفت: محفل جزء خوانی و تلاوت قرآن کریم به صورت گروهی و برخط در فضای مجازی همراه با ۱۵۰ جایزه نفیس و کمک هزینه سفر زیارتی برگزار می‌شود.

او بیان کرد: یکی از ویژه برنامه‌ها در طرح ضیافت الهی، برگزاری طرح ضیافت همدلی است که در آن از محل موقوفات و در راستای اجرای  نیات واقفان، بسته‌های غذایی در ماه رمضان بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.