توزیع برنج و گوشت ارزان قیمت، بین گروه‌های کم درآمد

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت:به مناسبت ماه مبارک رمضان برنج و گوشت ارزان قیمت در گرو‌های کم در آمد و تحت پوشش بهزیستی همدان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آقایار فراشی، معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت:گوشت منجمد با قیمتی پایین‌تر از سطح بازار و برنج با نرخ کیلویی ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان، بین اقشار کم درآمد و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد همدان عرضه می‌شود. 

او با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبودی در تامین اقلام مورد نیاز مردم برای ماه مبارک رمضان وجود ندارد، افزود: برنج و گوشت دولتی برای گروه‌های هدف از طرف تشکل‌ها توزیع می‌شود. او با اشاره به قیمت کالا‌های اساسی پر مصرف در ماه رمضان افزود: هر کیلو شکر با نرخ ۸ هزار و ۷۰۰ تومان، هر کیلو قند با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ و هر کیلو مرغ با نرخ مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه روغن مایع خوراکی، سرخ کردنی و جامد به اندازه کافی در فروشگاه‌ها موجود است، تصریح کرد: برنج هندی هم با قیمت کیلویی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای موجود است. فراشی با اشاره به توزیع تخم مرغ گفت: بازار این کالا به ثبات رسیده و هر شانه از آن به نرخ ۲۸ تا ۳۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

او با تاکید بر اینکه در ایام ماه رمضان نظارت بر بازار و قیمت‌ها تشدید می‌شود، گفت: مردم میتوانند هرگونه گرانفروشی و تخلف واحد‌ها را به سامانه ۱۲۴ و سازمان تعزیرات گزارش دهند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار