اختصاص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل محور شاهرود – آزادشهر

استاندار سمنان گفت: ۴۵ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل طرح احداث محور شاهرود – آزادشهر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در این جلسه با بیان اینکه ۲۴ طرح جهش تولید برای استان سمنان مصوب شده که تاکنون ۵ طرح به بهره برداری رسیده است، گفت: عملیات اجرایی ۱۹ طرح مصوب باقیمانده جهش تولید در استان در حال انجام است که نیاز است به منظور تسریع در تکمیل و به بهره برداری رسیدن پروژه ها، موارد، مباحث و موانع پیش رو پس از بررسی، به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.

او در خصوص موارد و مسائل پیرامون منطقه ویژه اقتصادی دامغان و سمنان، گفت: کمیته‌ای متشکل از مدیران اجرایی مرتبط با این موضوع، موارد و مسائل و کاستی‌های موجود در منطقه‌های ویژه اقتصادی دامغان و سمنان را بررسی و گزارش جامعی از عملکرد و اقدامات در این حوزه به منظور برطرف نمودن موانع و تسریع در روند اجرایی و تکمیل طرح ها، ارائه کنند.

آشناگر همچنین از تخصیص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح بهسازی و احداث محور شاهرود - آزادشهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد این اعتبار به زودی ابلاغ و شاهد تسریع در عملیات اجرایی طرح خواهیم بود.

استاندار سمنان ضمن تاکید بر اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در تسریع در پروژه‌های نیمه تمام استان گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های متولی در جذب اعتبارات پروژه‌های خود تمام تلاش خود را به کار گیرند.

نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اولین جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار سمنان با ۲ دستور کار برگزار شد.

او افزود: در این جلسه گزارشی از راه شرق و غرب و شمال به جنوب توسط مدیر راه وشهرسازی شاهرود تارائه شد.

مالکی با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات به ۸ الویت استان اختصاص داده شد گفت: با اختصاص قانون بودجه به اعتبارلات اختصاص داده شده قرار است به عمده پروژه‌های نیمه تمام استان تکمیل گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ادامه داد: دستور کار دوم پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بود که به ۲ بخش اقتصادی و عمرانی تقسیم می‌شود که در پروژه‌های عمرانی ۹۰ درصد اعتبارات تا فروردین و اردیبهشت اختصاص پیدا خواهد کرد و پیشرفت پروژه‌های راه و درمان در همه شهر‌های استان از پیشرفت خوبی برخوردار است.

او در پایان ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران همکاری کنند تا بعضی از پروژه‌های اقتصادی تا ۳۱ اردیبهشت و الباقی هم تا پایان سال به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.