درخشان: پرسپولیس نباید همگروهان آسیایی خود را دست‌کم بگیرد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بازی تیم‌های پرسپولیس ایران و الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درگفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شایسته حضور در این مسابقات هستند و هیچ تیمی ضعیف نیست. بازی اول در هر تورنمنتی سخت است. تیم‌ها معمولا در اوایل بازی یکدیگر را ارزیابی می‌کنند. تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به سایر نمایندگان کشورمان در گروه مناسب تری در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اما پرسپولیس نباید تیم‌های همگروهی خود را دست‌کم بگیرد. سرخ پوشان بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند و از لحاظ تیمی نیز با هم هماهنگ هستند.

تیم‌های فوتبال ایرانی امکانات ضعیفی دارند

او درباره ناکامی تیم‌های ایرانی در گرفتن میزبانی  بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه تیم‌های ایرانی نتوانستند AFC را مجاب کنند که میزبان گروه‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا باشند. تیم‌های ایرانی از لحاظ امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار ضعیف هستند و برای همین در گرفتن میزبانی ناکام بودند، البته گرفتن میزبانی در شرایط کنونی که ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا ممنوع است نمی‌تواند امتیاز خاصی برای تیم‌ها محسوب شود. چرا که با وجود تماشاگران تیم‌های میهمان تحت فشار قرار می‌گیرند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شرایط نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تمام نمایندگان ما شانس صعود از گروه‌ خود را دارند. پرسپولیس از شانس بیشتری برای صعود از گروه خود برخوردار است. البته هم چیز بستگی به عملکرد نمایندگان کشورمان بستگی است. تیم‌های استقلال و تراکتور بازیکنان خوبی در اختیار دارند و می‌توانند از گروه خود صعود کنند. فولاد هم با برد در پلی آف توانست به مرحله گروهی راه یابد، اما العین امارات نسبت به چند سال گذشته ضعیف‌تر بود. به نظرم فولاد بازی‌های سختی را در مرحله گروهی دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار