در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، نخستین آشپزخانه مهدوی و افطاری ساده در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، پویش ایران همدل، اطعام مهدوی از سال ۹۹ آغاز شد که مرحله سوم این پویش نیز در آستانه ماه مبارک رمضان امسال آغاز شده است.

او افزود: پارسال در قالب این پویش آشپرخانه‌های مهدوی راه‌اندازی و غذای گرم با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شد و همچنین سبد‌های غذایی نیز میان نیازمندان توزیع شد.


بیشتر بخوانید


ملک پور با اشاره به فعالیت ۵۳ آشپزخانه مهدوی در مرحله سوم پویش ایران همدل، اطعام مهدوی اضافه کرد: پارسال نخستین آشپزخانه مهدوی و افطاری ساده در مرکز نیکوکاری شهید جعفر کوهی فایق شهرکرد راه‌اندازی شد.

او با اشاره به شناسایی مناطق محروم و افراد نیازمند استان ادامه داد: در این ایام غذای گرم با مشارکت داوطلبانه نیکوکاران و خیران تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

ملک پور ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان جهت فعالیت در این آشپزخانه‌ها گفت: تمامی آشپزخانه‌ها به‌صورت مرتب ضدعفونی و تمامی نکات بهداشتی نیز در طول مراحل پخت غذا رعایت می‌شود.

او با اشاره به پخت و توزیع ۲۶۵ هزار پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان افزود: مردم نیکوکار و نوعدوست استان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره‌‎گیری #۱۴* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷به دست نیازمندان برسانند.

ملک پور اضافه کرد: همچنین ادارات کمیته امداد استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار