رئیس بیمارستان غرضی اصفهان:

ظرفیت بیمارستان غرضی اصفهان تکمیل شد

رییس بیمارستان غرضی اصفهان گفت: وضعیت تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان غرضی تامین اجتماعی اصفهان، از روز ۱۳ فروردین تاکنون در مدت کمتر از ۱۰روز به ۸ برابر رسیده و عملا ظرفیت‌ بیمارستان تکمیل است.

آرش علیزاده رییس بیمارستان غرضی اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: بیش از ۳۰ درصد ظرفیت رسمی بیمارستان، پوشش بیماران را داریم و تمام خدمات مانند اعمال جراحی که در روز ۵۰ عمل انجام می‌شد، قطع شده است.

او افزود: خدمات گروه اطفال، قلب، جراحی مغز و اعصاب و تمامی خدمات دیگر برای رسیدگی به بیماران کرونایی تعطیل شده است تا بتوانیم تعداد زیاد بیماران کرونایی را پوشش بدهیم.

رییس بیمارستان غرضی اصفهان تصریح کرد: سرعت افزایش و انتشار بیماری زیاد است و قابل مقایسه با موج‌های گذشته نیست. تعداد افراد بستری شده در شهر اصفهان بیش از ۲۰۰۰ مورد است.

علیزاده در خصوص شرایط بد بیماران کرونایی، گفت: ظرفیت امکانات بیمارستانی ما تکمیل شده است؛ اما امکان ایجاد ظرفیت اضافه را داریم و طبق دستورالعمل معاونت درمان تامین اجتماعی اقدامات لازم انجام شده است.

او بیان کرد: مدافعان سلامت، تحت فشار سرعت درمان هستند. عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و سفر‌های غیرضروری در ایام نوروز، باعث موج بسیار شدید بیماری کرونا شد که عوارض بسیار شدیدی ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.