تزریق واکسن کرونا به کادر درمانی بهمئی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی گفت: واکسن کرونای اسپوتنیک روسی از امروز به کادر بهداشت و درمان شهرستان بهمئی تزریق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، طاهری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی گفت: اولویت‌های تزریقی طبق اعلام وزارت بهداشت، ابتدا کادر درمان و سپس سالمندان و بیماران خاص و صعب العلاج تخصیص خواهد یافت.


هاشم طاهری افزود: امروز ۳۳ دوز واکسن اسپوتنیک روسی در مرحله دوم به کادر بهداشت و درمان شهرستان بهمئی تزریق شد.

او ادامه داد: پیش از آن طی چند مرحله این واکسن به کارکنان شبکه بهداشت و درمان، بیماران خاص و صعب العلاج بهمئی و ۶ پاکبانان شهرداری لیکک تزریق شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی گفت: حال عمومی همه دریافت کنندگان واکسن کرونا در این شهرستان خوب است و با دریافت مجدد واکسن از وزارت بهداشت کار واکسینه بیماران خاص و دیگر گرو‌ها در شهرستان آغاز می‌شود.

طاهری افزود: واکسیناسیون کرونا به منزله رفع خطر این ویروس نیست و کاهش شیوع آن مستلزم رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور غیرضروری در معابر عمومی و خودداری از شرکت در اجتماعات از سوی اقشار مختلف جامعه است.

او ادامه داد: میانگین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این روز‌ها به پایین‌ترین حد ممکن رسیده و آژیر قرمز کرونا چند روزی است که در بهمئی به صدا درآمده است.
شهرستان بهمئی با ۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۳۵۰ کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد.

انتخای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.